Ako reklamovať?

V Hotend.cz sa snažíme, aby každý náš zákazník dostal len to najlepšie zboží a bol s nákupom spokojný. Starostlivo vyberáme dodávateľov a produkty, ktoré predávame, aby sme minimalizovali problémy. Veľa produktov sme sami testovali, než sme ich zaradili do predaja. Napriek tomu sa občas môže stať, že niečo nebude fungovať na 100 %. V takých prípadoch sme tu pre Vás a urobíme všetko pre to, aby sme problém čo najrýchlejšie vyriešili k Vašej spokojnosti. Pretože riešime len minimum reklamácií, prebiehajú u nás rýchlo a často výmenou za nový kus.

Ako postupovať pri reklamácii:

  1. Kontaktujte nás - najlepšie e-mailom na obchod@hotend.cz alebo telefonicky na číslach v kontaktoch. Spoločne sa pokúsime identifikovať problém a nájsť riešenie. Často sa totiž ukazuje, že ide len o nesprávne nastavenie alebo konfiguráciu a problém vyriešime rýchlo na diaľku.
  2. Pošlite nám zboží - ak problém nevyriešime vzdialene, pošleme Vám číslo pre spätnú zásielku a poprosíme Vás o zaslanie zboží k reklamácii. Zboží prosím starostlivo zabaľte, ideálne do pôvodného obalu, aby sme vylúčili poškodenie pri preprave.
  3. Vyriešime reklamáciu - akonáhle zboží dorazí k nám, dáme sa do práce. Naším cieľom je vybaviť reklamáciu čo najrýchlejšie, aby ste mohli zase nerušene tlačiť. Ak máme náhradné zboží skladom, obvykle Vám pošleme obratom nový kus. Ak nie, vrátime Vám peniaze alebo sa dohodneme na inom riešení, ktoré Vám bude vyhovovať.

Veríme, že s našimi produktmi a podporou budete spokojní. Ak by ale predsa len niečo nefungovalo ako má, sme tu pre Vás. Dajte nám vedieť a spoločne nájdeme riešenie.